ÚJ CITROEN JUMPY

Citroen_Jumpy


DESIGN & MODULARITÁS

ÚJ CITROËN JUMPY AKÁR NETTÓ 4 450 000 FT-TÓL*!

PROSPEKTUS

ÁRLISTA

Citroen-Jumpy

Az új Citroën Jumpy dizájnját a személyautók és az SUV-k világa ihlette. Cseppet sem agresszív stílusával, világosan megrajzolt vonalaival és praktikus méreteivel magabiztos, robusztus autó benyomását kelti. 
A márkaemblémát magában foglaló hűtőrács egészen a fényszórók közepéig húzódik. A rövid orr-rész további jellegzetes eleme a széles lökhárító, rajta az új Jumpy robusztus stílusát hangsúlyozó fekete légbeömlő ráccsal.

    RENDKÍVÜL PRAKTIKUS BELSŐ TÉR

    747x322_Citroen_Jumpy_Multispace.jpg

    .

    Az új Jumpy két oldalán a széles oldalsó tolóajtók tágas belső teret és számtalan elrendezési és átalakítási lehetőséget sejtetnek.
    Az új Jumpy hatékony megoldás a vállalati ügyfelek számára, akiknek ügyfeleik gyors és hatékony elérése mindennél fontosabb.

     

    SZEMÉLYAUTÓHOZ MÉLTÓ VEZETÉSI ÉLMÉNY

    747x322_Citroen_Jumpy_Multispace_3.jpg

    .

    Az új Citroën Jumpy utasterét a személyautók ihlették, de a hatékony és zavartalan közlekedés érdekében a tervezők a professzionális használat kívánalmait is szem előtt tartották. 
    A kényelmes, magas vezetési pozícióhoz társuló enyhén megemelt műszerfal magabiztosságot ad, mögüle a vezető még jobban uralja az utat. Kialakításának köszönhetően minden a vezető keze ügyében vagy szeme előtt van: a színes head-up display kivetítő*, a 7 colos érintőképernyő*, a fűtés vezérlőgombjai, a tárolóhelyek, a motoros működtetésű oldalsó tolóajtó nyitógombjai* stb.

    *opció

    LEGÚJABB GENERÁCIÓS MOTOROK

    747x322_Citroen_Jumpy_Multispace_2.jpg

    .

    Az új Citroën Jumpyhoz a legújabb generációsa BlueHDi dízelmotorok rendelhetők. 
    A CITROËN márka kínálatában 2013 vége óta megtalálható motorok drasztikus mértékben csökkentik a környezetbe jutó nitrogén-oxidok (NOx) mennyiségét, amellett hogy a szén-dioxid-kibocsátási szintet is leszorítják, emellett fogyasztásuk is igen kedvező.

     

    597x597_Polyvalence_Nouveau_Jumpy.jpg
     

    MODULÁRIS KIKÉPZÉSŰ, ÚJ PADLÓLEMEZ

    Az új Citroën Jumpy az EMP2-ből továbbfejlesztett legújabb generációs moduláris padlólemezre épült. A kifejezetten a modell igényeinek megfelelően kialakított platform megerősített szerkezettel és speciális, új első és hátsó futóművekkel rendelkezik. 

    Az autó hasznos terhelhetősége az 1400 kg-ot is elérheti, akár 6,60 m3-es rakodókapacitással, és akár 2,5 tonnás utánfutót (súlyelosztással) is vontathat. A moduláris kialakítás kétféle tengelytávot (2,92 m és 3,27 m) és kétféle hátsó túlnyúlást (0,80 m és 1,15 m) jelent, melyek kombinációjával háromféle hosszméret áll rendelkezésre.

      3 HOSSZMÉRET

      CITROEN-JUMPY

      Az új Citroën Jumpy háromféle hosszmérettel rendelhető. A piacon megszokott 4,95, ill. 5,30m-es változatok mellett egy egyedülálló, mindössze 4,60 m-es, egyszerre kompakt és praktikusverzió is rendelkezésre áll. M, ill. XL méretű társaihoz hasonlóan az XS kivitel is akár 1400 kghasznos terhelhetőséget biztosít.


      1,90 MÉTERES MAGASSÁG

      608x262_hauteur_utile_Citroen_Jumpy.jpg

      Az új Citroën Jumpy magassága - XS és M változat esetén, motorizációtól függően - mindössze 1,90 m.

      Ennek köszönhetően kiválóan használható még zsúfolt belvárosban is, ahol esetleg gondot jelenthet az utcai parkolás,  hiszen ez a magasság a hasonló gépjárművek számára gyakran problémát jelentő mélygarázsokba is bejutást biztosít.

       

      LÁBMOZDULATTAL NYITHATÓ OLDALSÓ TOLÓAJTÓK*

      Tele a keze ? Nem gond : a lábmozdulattal nyitható oldalsó tolóajtók (változattól függően opció) nyitásához elég egy lábmozdulat a hátsó lökhárító sarka alá, és automatikusan kioldanak a gépjármű zárjai, illetve kinyílik a megfelelő oldali tolóajtó. Ez a megoldás egyedülálló ebben a szegmensben!

      Az ajtók ugyanígy zárhatók, ha elhagyjuk a járművet, amely ekkor automatikusan lezárul. Akkor sem szükséges a földre pakolnunk, ha tele van a kezünk, elég, ha a kulcs a zsebünkben van.

      *XL változathoz az elektromos tolóajtó és a lábmozdulattal nyitható tolóajtó 2016 decemberétől rendelhető
      CITROEN-JUMPY

      MODUWORK ÜLÉSPAD

      A Moduwork üléspad (változattól függően széria) speciális válaszfalának és a felhajtható szélső utasülésnek köszönhetően sík padlófelület biztosítható. A Moduwork kabinban 1,16 méterrel hosszabb rakodófelület alakítható ki. Az utastér ráadásul igazi mozgó irodává alakítható: a középső könyöktámasz leengedésével egy – laptop, tablet stb. rögzítésére szolgáló gumipánttal felszerelt – forgóasztal áll rendelkezésre.
       
      597x597_Moduwork_Nouveau_Jumpy.jpg
      597x597_Confort_Roulage_Nouveau_Jumpy.jpg
       

      OPTIMÁLIS MENETKÉNYELEM

      Az új Citroën Jumpyt az út minőségétől függetlenül kiváló menetkényelem jellemzi, ami többek között a precíz irányítást és rendkívül jó csillapítást biztosító futóműveknek köszönhető. 

      Az új Jumpy elöl stabilizátorrúddal kiegészülő, megerősített pszeudo-McPherson típusú futóművel, hátul új típusú független, ferde háromszög-lengőkaros futóművel rendelkezik, így hasznos terhelhetősége az 1400 kg-ot is elérheti.

      BELSŐ FABURKOLAT

      608x262_bois_Citroen_Jumpy.jpg

      Cége tevékenységétől és igényeitől függően kétféle – nyers vagy felületkezelt – faburkolat rendelhető opcióként. Az utóbbit csúszásgátló bevonat és alumínium küszöblécek védik, vízálló és könnyen mosható. A rakodóteret védő burkolat többféle kombinációban igényelhető, így a padló, az oldalfalak vagy a kerékdobok védelme külön-külön is biztosítható.

      RAKODÓHELYEK

      608x262_rangements_Citroen_Jumpy.jpg

      Az utastér különböző pontjain számos rakodóhely áll Ön és utasai rendelkezésére:  nagyméretű, zárt kesztyűtartó, alsó tároló, az első üléspad alatt kialakított nagyméretű tárolóhely* pl. cipők és védősisak tárolására, a műszerfal két oldalán elhelyezett pohártartók, nyitott középső tárolórekesz a műszerfal felső részén és 1,5 literes palackot is befogadó első ajtózsebek.
      Igény esetén az autó USB, Jack és 12V csatlakozóval is rendelhető.

      *opció

      INTELLIGENS TECHNOLÓGIA

      1500x646_Techno_Citroen_Jumpy.jpg

      Az új Citroën Jumpy számos kényelmi, biztonsági és vezetést segítő felszereltségi eleme megkönnyítik ön és munkatársai számára a mindennapi munkavégzést.

      VISIOPARK 1

      747x322_K0.jpg

      -

      Az igazi különlegességnek számító, opcióként rendelhető Visiopark 1 kamerarendszer jóvoltából a 7 colos érintőképernyőn megjeleníthető a gépjármű hátsó környezetének (180 fokos nézet) rekonstruált felülnézeti képe
      Ha a gépjármű akadályhoz közelít, a rendszer rögzíti és automatikusan felnagyítja a gépkocsi hátsó környezetének képét, hogy minél pontosabb információt nyújthasson az akadálytól mért távolságról. 
      Opcióként rendelhető továbbá  a látott képet a belső visszapillantó tükrön megjelenítő hagyományos tolatókamera, valamint az első és hátsó távolságérzékelőkkel működő parkolóradar is.

      GRIP CONTROL

      747x322_Grip_Control_Nouveau_Jumpy.jpg

      -

      Ez az opcióként rendelhető továbbfejlesztett kipörgésgátló az adott terephez igazodva optimalizálja az első kerekek meghajtását
      A rendszer Terep csomaggal (megnövelt hasznos terhelhetőség, 20 mm-rel megemelt felfüggesztés, alsó motorvédő lemez) is kiegészülhet, mely nehezebb terepen (építési terület, erdei ösvények, földutak) tovább segíti az új Jumpy meghajtását.

      SZÍNES HEAD-UP DISPLAY

      747x322_K0_grip_control_2.jpg

      -

      head-up display* vezető látóterében elhelyezett átlátszó lapra vetíti a fontos vezetési információkat (aktuális és ajánlott sebesség, a sebességszabályozó/-korlátozó beprogramozott sebességértékei, navigációs utasítások és az ütközésveszély-jelző figyelmeztetései), így a vezető mindvégig az úton tarthatja a szemét. 
      Ez az opcióként rendelhető felszereltségi elem ebben a szegmensben igazi újdonságnak számít.



      *átmenetileg nem rendelhető

      BIZTONSÁG

      Adaptív sebességszabályozó

      747x322_techno_Nouveau_Jumpy.jpg

      Az adaptív sebességszabályozó* az előttünk haladó jármű sebességéhez igazítja a gépkocsi sebességét. Az automata sebességszabályozó rendszerrel aktív fékezés nélkül, pusztán a gázpedálra hatva akár 20 km/h-ra is lecsökkenthető a sebesség. A rendszer különösen közepesen erős forgalomban, pl. autópályán hasznos.

      *változattól függően opció vagy nem rendelhető

      Holttérfigyelő rendszer

      747x322_Surveillance_Angle_Mort.jpg

      Az opcióként rendelhető ultrahangos holttérfigyelő rendszer* a visszapillantó tükör sarkában található narancssárga dióda segítségével figyelmezteti a vezetőt a gépkocsi holtterében tartózkodó járművekre. Az első és hátsó lökhárítóba beépített négy érzékelővel működő rendszer 12 és 140 km/h sebesség között működőképes.

      *változattól függően opció vagy nem rendelhető

      Táblafelismerés és sebességkorlátozás-figyelmeztetés funkció

      747x322_limite_vitesse.jpg

      A szegmensben igazi újdonságnak számító multifunkciós kamera* felismeri a sebességkorlátozásra vonatkozó táblákat, és a műszerfalon és/vagy a vetített kijelzőn megjelenő üzenettel hívja fel a vezető figyelmét a korlátozásra. A leolvasott értéket a sebességrögzítés, illetve a sebességhatárolás alapértékeként javasolja a vezetőnek.


      *átmenetileg nem rendelhető

      Active Safety Brake

      747x322_techno_Nouveau_Jumpy_2.jpg

      Az Active Safety Brake* a szélvédő tetején található többfunkciós kamera információira támaszkodva szükség esetén automatikusan fékez a vezető helyett, és ezzel mérsékli az esetleges testi sérülések súlyosságát:
      - 0–30 km/h: a mozgó vagy álló akadályokkal, ill. gyalogosokkal történő ütközés elkerülése, 
      - 30 km/h fölött: az ütközési sebesség mérséklése érdekében.

      *változattól függően opció vagy nem rendelhető

      HATÉKONY MOTORKÍNÁLAT

      citroen-jumpy

      Az új Citroën Jumpy az Euro 6 normának megfelelő környezetkímélő, takarékos és hatékony BlueHDi erőforrásokat kínál.

      A CITROËN márka kínálatában 2013 vége óta megtalálható motorok nagyon nagy mértékben csökkentik a környezetbe jutó nitrogén-oxidok (NOx) mennyiségét, amellett hogy a szén-dioxid-kibocsátási szintet is leszorítják.

      A részecskeszűrő elé épített SCR-katalizátor (Selective Catalytic Reduction), az (a víz és karbamid keverékéből álló) AdBlue®*adalékanyag segítségével a nitrogén-oxidok (NOx) akár 90%-át teljesen ártalmatlan vízgőzzé (H2O) és nirogéngázzá (N2) alakítja át.

       

      Az új Citroën Jumpy a következő erőforrásokkal rendelhető (az adott motor mellett a vegyes fogyasztás és CO2 kibocsátása van feltüntetve):

      - 1,6 BlueHDi 95 LE, 5 sebességes manuális váltóval (70 kW - 210 Nm 1750 ford/percnél ) :     5,5l-5,6l/100 km és 144-148 g/km CO2

      - 1,6 BlueHDi 115 LE S&S, 6 sebességes manuális váltóval(85 kW - 300 Nm 1750 ford/percnél ) : 5,1l-5,2l/100 km és 133-137 g/km CO2

      - 2,0 BlueHDi 120 LE, 6 sebességes manuális váltóval (90 kW - 340 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,5l/100 km és 144 g/km CO2

      - 2,0 BlueHDi 150 LE S&S, 6 sebességes manuális váltóval (110 kW - 370 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,3l/100 km és 139 g/km CO2

      - 2,0 BlueHDi 180 LE S&S, 6 sebességes automata váltóval (128 kW - 400 Nm 2000 ford/percnél ) : 5,7l-5,9l/100 km és 151-155 g/km CO2


      Galéria


        Megtetszett Cooky limitált kiadású új C3-asa?

      A limitált széria többi modellje, most kedvezményesen megvásárolható, persze amíg a készlet tart! ;-) 

      Cooky pedig személyesen adja át a megvásárolt autót! 

                                   
                                További információ ITT


      Haszongépjárművek készleten, kedvező áron!